dinsdag 16 november 2010

Spulletjes gekregen van Biodermal!


Ik had het al medegedeeld op Twitter, maar voor de mensen die mij niet volgen of geen Twitter hebben zeg ik het nog een keer: Ik heb van Biodermal 3 producten gekregen om te testen voor mijn site. Super leuk natuurlijk! En ik wilde jullie alvast laten zien wat het was. Ik ben het vanaf gisteren gaan testen en over 1 a 2 weken zal ik de spulletjes voor jullie reviewen! Ik wil Biodermal echt heel erg bedanken, ben er super blij mee! 





Dit zijn de 3 producten die ik gekregen heb! Het is een oog make-up reiniger, een face wash en een dagcrème! Ik ben dus vanaf gisteren begonnen en over 1 a 2 weken kunnen jullie hier reviews van zien! 

Hebben jullie wel eens producten geprobeerd van Biodermal?

5 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar je review! Heb er volgens mij nog nooit wat van geprobeerd..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk dat je dit hebt gekregen! Ik ben erg tevreden over Biodermal! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super attent van biodermal, kijk uit naar je review.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk zeg. Ben alvast benieuwd naar je reviews ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ben benieuwd.. veel plezier met testen:)

    BeantwoordenVerwijderen