woensdag 17 november 2010

Review: Max Lips Liquid Lip Color


Vandaag heb ik een review voor jullie over de lipgloss die ik op had in meerdere filmpjes. Ik heb hem gekocht in de Action. Er waren verschillende kleuren en er zaten er 3 in één verpakking. Dus voor 3 lipglossjes betaalde ik €0,99. Wat echt niet duur is! Lees snel verder als je benieuwd bent! 




Zo ziet de lipgloss er van de buitenkant uit. Ik vind het wel een mooie verpakking. Door de letters oogt het wel goedkoper, maar lelijk vind ik het absoluut niet. De letters verdwijnen trouwens wel snel. Het is namelijk al een beetje vervaagt en dat vind ik erg jammer.


Zo ziet de applicator eruit. Iets wat ik altijd handig vind. Het is wel minder, dat de lipgloss aan het stokje blijft zitten naarmate je het meerdere keren hebt gebruikt. Gelukkig niet extreem erg, maar wel een beetje jammer. 


En zo ziet de lipgloss eruit op mijn lippen! De pigment is echt ontzettend goed! Mijn lippen zijn erg gepigmenteerd van zichzelf en ik heb vaak moeite om een lipgloss echt dekkend te krijgen bij mij, maar deze dekt echt heel goed. Er zit een glansje over de donker roze (39) lipgloss heen en ik merk ook dat het je lippen , voller laat ogen. Ik ben dus super tevreden en al helemaal voor zo weinig geld! 

1. Hele goede pigmentatie
2. Super goedkoop
3. Mooie kleuren verkrijgbaar
4. Verpakking is mooi
5. Smeert makkelijk op
6. Plakt niet

1. Het stokje wordt snel vies
2. De letters op de verpakking verdwijnen snel


Deze lipgloss is echt een aanrader als je een goedkope, goed gepigmenteerde lipgloss zoekt. Het is niet zo dat hij heel lang blijft zitten, maar dat komt omdat hij niet plakt. Ik zou hem echt kopen als je hem tegen komt, want ik ben er super tevreden over! 

Kende jij de lipglossjes al van de Action?




4 opmerkingen:

  1. Hij ziet er mooi uit! Maar blijft ie ook lang zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Milou: Dat staat al in het artikel! ''Het is niet zo dat hij heel lang blijft zitten, maar dat komt omdat hij niet plakt.''

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt een mooie kleur, het staat je goed :) Erg fijn dat ie niet zo plakt want daar hou ik niet zo van namelijk :p :) Bedankt voor de swatches en je review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur! :)
    Klinkt wel erg goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen